Blir lite....

...dåligt med skrivande på bloggen känns det som. Men har man inte varken ork eller lust så är det bättre att inte skriva, annars blir det nog massa svammel bara....men det blir det iaf i slutändan. =)

Veckorna går fort framåt och nu är vi redan inne i juni. Zoya har flyttat hem igen efter 8 månader här...lite tomt är det förstås men vi har ju våran Rocco! Och snart så ska även Bella få komma hit ett tag är det tänkt, får se när det blir bara.

Känns inte som jag gjort annat än jobbat, sovit, städat och tvättat på sista tiden...igår var jag lite barnvakt åt Isac och Elin och på kvällen sen var vi hem till dom på grillmat...gott värre var det! Blev lite sena dit som vanligt...menmen, bättre sent än aldrig!

Nu är jag ledig till dom hör av sig igen, imorgon ska jag följa med Patrik och lära mig maskinerna...för han behöver hjälp...alldeles för mycket att göra och för lite tid helt enkelt. Men de blir nog bra i slutändan, gräsklipparen har jag inga större problem med...värre är det med trimmern...lite rädd för den tycker den är så stor och tung...tacka vet jag eldrivna trimrar...dom känns inte lika farliga =)

Går iaf bra att jobba i Leksand och även personalen tycker jag är duktig..och jag har ju inte fått något bättre erbjudande på jobb heller med bättre lön så då känns det toppen när man trivs så bra som man gör. Det är ett riktigt glatt gäng som jobbar där i varierande ålder...

Nej, nu ska jag ta en treo...börjar få huvudvärk och då är det nog bättre jag tar den nu än när jag har jätteont senare istället....nu kommer dessutom knasiga viktor...han har ju blivit helt knäpp idag tror jag...han gick runt och gnällde mamma här för en stund sen...en halv sekund senare skratta han som en tok så det kluckade i bröstet på honom...och så höll han på i säkert en halvtimme...inte en susning vad han hade så roligt åt...han måste ha tänkt på gårdagen när Tommie lätt honom hoppa uppifrån släpvagnen eller slängde upp honom i luften för det tyckte han då var jättekul...och stackars Tommie blev helt slut...men han får skylla sig själv...hade han inte satt upp barnen där från början så hade dom inte velat hoppa om och om igen.....

Nej, dax att avsluta för denna gång och hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0