Vilken jävla idiot

Hej
Blir så trött till en idiot till granne, Bella hade rymt så jag letade efter henne...samtidigt som jag kommer ute i lekparken så får jag se deras hund på vår sida staketet så jag ropade åt honom att han var där. När jag kommer och går förbi deras staket så säger surkärringen i familjen åt mig att dom inte gillar att våra hundar är på deras gård och springer, nej men att era är på våran gård det går bra. Sen fick jag se att Bella var inne på våran gård igen och hur hon kommit in dit det vete katten för grindarna var stängda och Patrik i garaget..det är väl säkert dom som slängt över henne igen...när jag sen gick in för att lägga viktor hade tydligen mannen i huset varit över för han ville prata med mig. Men jag var ju uppe så Patrik pratade med honom, då tyckte han att vi skulle sköta vårt så skulle dom sköta sitt och sen menade han att våra katter var och bajsade i deras trädgård och i lekparken, men hallå det är inte bara vi som har katt här i området!!! Åhh jag blir så arg...och sen att Patrik i princip håller med dom att jag bara ska vara tyst det irriterar mig ännu mer. Var på god väg över och skälla ut dom efter noter men ändrade mig. Bara hoppas dom får huset sålt och flyttar snarast, bara massa tjafs med dom hela tiden. Deras yngsta jänta lurar över våra barn på deras gård fastän dom själva sagt att vi ska akta våra barn från att komma nära deras hund, dom ställer sin studsmatta precis vid staketet så det inte är några problem alls för våra barn att klättra emellan. Deras dotter hugger skruvmejslar i katter, hundarna deras har varit på rymmen ett par ggr och varit över till oss...ja en massa smågrejer som leder till irritation och inte har dom någon som helst skyldighet över det hela, det är bara jag jag jag. Bara mig dom skäller på

Usch blev en negativ inledning men är så irriterad på dom just nu. Klippt gräs i hur många dagar som helst och är trött som en gnu...ordrar som ska in i datorn och fakturor som ska skrivas ut...var ut och sa åt Patrik halv åtta att komma in...kommer om en kvart...jo eller hur...han kommer nu låter det som....

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Aj fasen, låter inte som någon bra stämning där inte... och hur jäkla arg kan man inte bli på människor som agerar utan att tänka för fem öre? !

Grannfejden nästa låter det som, eller så får ni hoppas att dem flyttar så ni slipper dem,,, om inte ni flyttar före vill säga ? =) hihi... Hoppas hoppas.. ni vet att det finns några lediga hus på vååååran gaaaaata i staaaaaan =) kram på dig!

2010-06-18 @ 12:53:58
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid

Hur går det med grannsämjan tro ?

2010-06-30 @ 18:49:29
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid

SKÄRPNING NU MARIA, SKRIIIIIIIV!!!

Vad som helst! Bu, kanske?

Eller skriv om sommaren...(som tog slut när jag fick semester ;-))



Men SKRIV nåt!!!!!!

SAKNAR dina ord, jueeee!!!

2010-07-26 @ 09:00:05
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0