Bloggtorka

Ja jag lider av bloggtorka och orkar inte skriva...har ju i och för sig inte hänt något speciellt heller och bättre då att inte skriva alls än att skriva om ingenting. Har varit på kalas för Henrik idag....tänk vad tiden går fort..redan 9 år gammal...tyckte det var nyss man kallade honom för spyräkan..menmen tiden går fort...3 år sen jag blev mamma första gången oxå. Har hållit i ett litet knyte på 10 dagar idag och tyckte han var jätteliten...men mina var ju ännu mindre när dom kom...förstår inte alls...dom måste ju ha varit pyttesmå...för att inte tala om lillsyrran som bara vägde 2.1 när hon kom...kommer inte ihåg hur lång hon var men inte var hon lång inte!

Wilma ligger här hemma med 40 graders feber...varit uppe i nästan 41 en vända men efter alvedon så är hon ganska pigg för tillfället och orkar leka lite med lillebror...men snart går alvedonen ur och då vänder det igen...tur vi får lägga oss för natten snart...hoppas detta ger med sig snart, vet inte vad det är heller för hon verkar inte ha ont någonstans heller...lite tjock i halsen tidigare idag men hon verkar inte ha problem med att äta och dricka. Det kanske är vattkoppor på gång? Har för mig det brukar börja med feber..men vi får se...

Ska kika om det börjar någon bra film nu klockan nio...gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hrkl... jag tror du glömde nånting va?! ;-) Som hänt, menar jag ,,,, hahaha

2010-05-04 @ 07:48:22
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se
Postat av: Angelina

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 21:34:00
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0