Ny näsa och ögon

Ja det känner jag att jag skulle behöva nu...så om det är någon som har till övers så hojta gärna till. Har en blandning av allergi och förkylning på samma gång tror jag...känns precis som när pollen slår till och samtidigt så känns det som en rejäl förkylning. Typiskt, jag som tänkte skicka ett sms till Lena om hon ville bjuda på kaffe så man fick se underverket men nej...tror jag lugnar mig någon vecka med det vill ju inte smitta lilla Thilde. =)

Gått bra att lämna Wilma på dagis nu i 2 dagar...inge gråt och gått direkt in utan problem. SKÖNT! Däremot Viktor blir sur och vill hellre vara ute...menmen, dom går ju ut efter fruktstunden...idag skulle Wilma ha matsäck med sig för dom skulle ut med Knopp och gå i knoppskogen...stora tjejen min. När hon sen byter avdelning så blir det Mulle istället men det dröjer något år till det...

Har städat under fm så nu är det fint på nedervåningen...förutom datarummet...sen är det övervåningen kvar men det tar jag imorgon istället. Datarummet får patrik ta för han har slängt en massa papper över hela golvet och jag vet inte om det är skräp eller inte så det är bäst han får ta det själv! =)

Nu ska jag ta en kaffe med mig ut och kolla om posten kommit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0