Gick inge vidare

Nej den där städningen gick inge vidare alls idag..hann inte mer än städa ett rum så var ungarna där och rev det. Men hittade iaf lite mer tomtar och grejer som jag tänkte sätta upp imorgon innan jag far till jobbet. Om jag skyndar mig riktigt mycket och kastar ut hundarna i trädgården så hinner jag nog städa lite oxå innan jag far, men frågan är om det ser fint ut när jag kommer hem på kvällen igen? Hinner ju i princip bara hem och sova lite och sen upp igen så städa får jag väl göra en annan dag.

Sett att det är lite fler grannar som börjat småpynta lite...ska själv åka till skogen och hugga en gran som jag tänkte ha ute i trädgården med lite pynt på eller om jag pyntar våran tall här ute...det går ju oxå men risken är ju att katterna river ner alltihop..inte bara mina egna utan även grannens som verkar gilla att vara här i trädgården.

Patrik har sin kusin här sen igår som  hjälper honom lägga tak uppe i skogen...men ingen av dem är särskilt social så dom märks knappt av..förutom när dom kommer hem och klagar att dom vill ha mat..men idag gjorde faktiskt patrik i ordning lunch åt oss allihop.

Ta en kik runt på nätet om det är något roligt på tv ikväll innan datorn blir snodd igen...kunde inte förstå vem det var som loggade ut mig från fb hela tiden men det visade sig vara Robert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0