Jag ser det snöar....

...jag ser det snöar det var ju roligt hurra!! Det betyder att jag får snart ut och åka skidor igen =)

Håller på och storröjer här hemma...har tagit badrummet och köksskåpen idag plus att jag städat ihop vardagsrummet. Blev uppringd av chefen för en knapp timme sen som fråga om jag kunde jobba extra på en avdelning inatt och visst kan jag det...har ju egentligen brandutbildning imorgon eftermiddag men jag tror nog jag kan släcka en brand om det skulle börja brinna...

Viktor har lagt sig uppe i sängen och kollar på sin älskade Råttatoille, Wilma ser på Nalle Puh nere och Patrik har åkt in till Biltema. Själv hamnade jag här...ska kika runt lite på nätet och sen göra i ordning lite nattmat, gå med hundarna, duscha och fara i långsam takt till jobbet...tycker inte om att köra bil när det ligger snö på vägen så därför tänker jag ta det extra lugnt =)

Höres en annan dag


Kommentarer
Postat av: Ingrid

YES! Nu är det vantarna & mössan på, och skidorna och HEEEEJ vad det går i backen, försök att inte bryta nacken iår vännen,,, du var nära förra året!! ;-)

2010-11-09 @ 20:54:57
URL: http://iddeh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0