Jo men visst

Ja 7 timmars städning känns nu i kroppen kan jag lova....har ont överallt...sitter i sängen nu med vetekudde runt nacken, mår inge vidare i förkylningen och har jätteont i huvudet. Har druckit en cider ikväll men kände ändå att jag fick lov att ta en alvedon innan jag la mig. Trodde verkligen huvudet skulle sprängas på mig och tror fortfarande...

Tittar på nyheterna och det verkar komma mer snö och kyla...snön kan jag gärna ta men kylan kan jag gärna vara utan.

Får se hur det blir med kryssning till jul egentligen. Patrik är iaf lite med på iden nu om vi åker före jul..han hade funderat på det häromdagen så vi får väl se hur det blir med det. Tror pappa har lagt ner alltihop iaf...

Nej, nu ska jag krypa ner under täcket och sova lite..orkar inte ens se på tv så trött är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0