Nu räckre det

Nu räcker det...är så trött så jag vet inte vad...hemmet får fortsätta förfalla tills imorgon när jag kanske har mer energi..hade precis röjt av i köket och dammsugit, tänkte torka golvet när jag upptäckte att vi har vattenläcka vid diskbänken...så jag ropade på patrik som kom och rev och torkade så nu ska det få stå och lufta några dagar...så får vi se om det hjälper annars får vi väl renovera köket...hihi det behövs ju iofs men man kan ju behöva göra det under trevligare former, har ju redan haft vattenläcka en gång tidigare som gjorde att vi fick byta ut några socklar och även golvet vart bytt..så det är inge kul om det händer igen och går knappast på försäkringen igen...

Patrik har bjudit hit sin kusin som ska spendera några dagar här..dom ska dricka lite öl ikväll och sen ska dom hålla på uppe vid bygget imorgon och några dagar till..jaja får se vem av dom som är mest bakfull imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0