Tröttmössa ab

Ja idag är det tröttmössa utan dess like...hade fått hur många sms som helst av Telme när jag vaknade men fick ingen av turerna eftersom jag var för sen med att svara...men tacka sjutton för det, dom kan väl inte skicka sms om jobb till någon som jobbat natt när klockan är halv tio på morgonen? Det är väl inte så konstigt att man inte svarar förrän flera timmar senare

Är helt knäckt efter alla dessa nätter upppe på avdelningen så det var skönt att jobba vanlig natt och gå på hela huset igår...men man känner ändå att huvudet inte riktigt hänger med idag...vi satt ju ändå mest stilla på den avdelningen hela natten eftersom det inte var några larm...tror vi hade typ 4 larm på hela natten...så det blev till att lyssna på tokar som vrålade istället...

Väntar på att maten ska bli klar här strax sen tror jag att jag förslappar mig i soffan ett tag med barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0